zondag 12 oktober 2014

Mijn "Assepoester " pasta



Ja "Assepoester" pasta! Ziet er best goed uit toch? Ik vind van wel als je je beseft dat de pastasaus uit een
zakje uit de vriezer komt. Ik maak altijd wel té veel pastasaus, dus dan vries ik een gedeelte in voor een andere keer. Wat ik dan jammer vind als ik uit de vriezer haal en er weer pasta mee wil maken dat het zo zielig er uit ziet. Ik was ook vergeten stokbrood en sla te kopen voor erbij, dus dan krijg je zo'n saaie maaltijd vind ik. In plaats van stokbrood heb ik gewoon brood geroosterd en in plaats van sla heb ik tomaat met ui en balsamico azijn, olijfolie,  peper en zout gemixt. Ook had ik nog zelfgemaakte zure groenten staan. Om de saus wat op te peppen heb ik eerst wat bosui en een gele en rode paprika gebakken en daarna de saus erbij en een klein beetje water en dat even laten pruttelen en opdienen maar. Vandaar dus "assepoester" pasta; van "lelijk" gerecht naar een mooie, goede maaltijd ;)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten