dinsdag 14 oktober 2014

Save with Jamie

Laatst vroeg iemand mij wat voor series ik eigenlijk allemaal volgde. Toen moest ik even goed nadenken en bedacht me dat ik best veel 24kitchen kijk hahaha. Niet altijd, maar wel vaak. Nu ben ik hooked aan Save with Jamie. Ik hou echt van dit programma! Je houdt van Jamie Oliver of niet.
Wat ik zo leuk vind aan dit programma is dat je echt veel tips eruit kan halen over hoe je eten en geld kan besparen en "opnieuw" kan klaar maken. Maar het gaat er ook over dat diepvries groenten niet slecht zijn en diepvries vlees of vis ook niet.  Ik vind ook niet altijd alle gerechten lekker, maar ik noteer dan wel bijvoorbeeld die lekkere, zelfgemaakte kruidenmix voor chilli die hij bij zo'n gerecht gebruikt. Veel inspiratie krijg ik van dit programma en zin om te koken! Ik zou zeggen neem een kijkje ;) --> 24 kitchen ma t/m vr om 21:00 !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten