zondag 1 februari 2015

Kip-pesto salade


Lekkerrrrr.... Ik houd sowieso van salades voor op brood of op toastjes ofzo iets. Maar erg gezond is dat niet natuurlijk haha. Dit recept heb ik gedeeltelijk van www.culy.nl. Ik had een gebakken kipfilet van de vorige dag over en wilde het niet zo alleen maar saai op mijn brood doen, dus ging ik op zoek naar een simpel receptje. Je kan in principe van alles toevoegen als je de basis kip-salade hebt gemaakt, die trouwens ook al lekker is hoor. 

Benodigdheden:
basis kip salade:
1 kipfilet (al gebakken)
2 el yoghurt (Griekse)
2-3 el mayonaise
peper
zout
extra toegevoegd:
1 el pesto

Bereidingswijze:
Snijd de kipfilet in stukjes. Meng in een schaaltje de yoghurt, de mayonaise, peper en zout. Voeg dan de pesto toe en mix goed door. Voeg de stukjes kip toen en pak of snijd een paar lekkere boterhammen of broodjes en Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten