zondag 5 april 2015

Culy food festival 2015


Wow wat een belevenis: de reis naar het culy food festival in Amsterdam (ik woon in Zeeland)!   Wanneer ik met de trein ga is er altijd wat: werkzaamheden, waardoor ik moest overstappen of met de bus of... ik snapte er even niks van. Ik wil wel even zeggen dat ik dus hou van reizen met de trein, echt I love it! Muziekje in en ik kan echt even goed wegdromen in mijn eigen wereld, heerlijk. Ook mensen kijken, je eraan irriteren,  je erover verbazen, erop kwijlen hahahaha, maar vooral lekker in je eigen wereld zijn! Ja lekker...
Maar ok dus na wat onderzoek en aan de conducteur vragen was ik er uit hoe ik naar Sugar city moest. Ik mocht zelfs nog even eerste klas rijden van de conducteur :P!
Aangekomen bij sugar city: wat een bijzonder gebouw! Zo'n prachtig, oud, industrieel gebouw, echt heel mooi! En van binnen net zo! Leuke ontvangst met een Deliscious magazine en een kleine winkeltje met allerlei kook en bakspullen. Toen ik verder liep kwam de geur van eten me tegemoet. Ik stond letterlijk even stil, deed mn ogen dicht en snoof het even op (ik stond in een donker gedeelte van het gebouw, niemand zag me hahahaha)! Wat een mensen, waar moest ik beginnen, waar moest ik naar kijken?! Ik wilde sowieso de macaron waar ik iedereen over hoorde en de pulled pork uitproberen en o ja ik wilde de cereal killers wel eens zien of ja hun cereals dan! Wat een ontzettend relaxte sfeer en zo leuk om iedereen zo te zien genieten van eten en drinken. Ik voelde me op een rare manier soort van thuis.
Helaas was ik te laat met het opgeven voor bepaalde workshops, maar het zag er geweldig uit en ik heb echt ontzettend lekker gegeten. Omdat ik alleen was, ben ik toch iets minder lang gebleven dan dat je normaal zou doen. Alhoewel ik ben er 2 uur geweest hahahaha dat is nog best wel lang eigenlijk. Wat ik al eerder zei ik heb gewoon heerlijk genoten van zowel het eten als de sfeer als de mensen. Het was een soort grote proeverij en ik hou er wel van ;). Nog iets wat ik zooooo ontzettend cool vond: iedereen maakt foto's van z'n eten! Normaal wordt ik altijd raar aangekeken en nu was het niet meer als normaal: echt top! Vandaar dat gevoel dat ik thuis was waarschijnlijk hahaha. Toen ik terug naar huis ging ben ik nog even langs de starbucks gegaan en heb ik als avond eten strawberry shortcake cheesecake en triple chocolate cake als avond eten gehaald. Gewoon omdat het kan :D! Dit festival is zeker voor herhaling vatbaar! Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten