maandag 4 mei 2015

De 10 food confessions tag


Nou hier zijn ze dan; mijn 10 food confessions naar aanleiding van de oproep van Leonie ter Velde van gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl : 

Wanneer ik kip snijd moeten alle witte prutjes en dingetjes eraf. Als ik weet dat dat er nog aan zit dan eet ik minder lekker.


Ik eet (bijna) nergens appeltaart, omdat ik 1 keer een stuk appeltaart heb gegeten met het halve klokhuis erin.

Ik hou niet zo van gamba's. Ik eet er 1 en dan ben ik er wel klaar mee hahaha. Ik voel me altijd een beetje raar, want ik heb het idee dat iedereeen van gamba's houdt. Behalve ik :P.

Ik koop zwan "blik"boterhamworst  om zo te snoepen, niet om op mijn boterham te doen.

Ik hou alleen van bepaalde (duurdere) soorten ham: couburger ham, casselerrib en yorkham vind ik vaak wel lekker. Maar bij  die laatste twee bekijk ik de ham nog of hij er wel lekker uit ziet.  O ja en de witte "randjes" moeten van de ham af. Vind ik vies.

Vroeger at ik geen draadjesvlees, want dat bleef teveel tussen mijn tanden hangen. Ik zei altijd tegen mijn moeder dat ik het niet lekker vond.

Ik hou niet van vanille vla. Totaaaal geen idee hoe dat komt. Ik hou erg van vanille. En bijvoorbeeld dubbelvla met vanille lust ik wel... weird he..

Ik lust  geen banaan, maar wel bananenchips, door mn smoothie (een halve dan) en als ik zelf mueslirepen of iets maak.

Ik hou niet van koriander. Veel mensen vinden het naar zeep smaken ofzo, ik niet maaar ik vind de smaak niet lekker.

Als ik manadarijn eet moeten alle witte friemeltjes, velletjes en dingetjes eraf anders wil ik het niet eten hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten