woensdag 30 september 2015

Framboos-grapefruit smoothie


Smoothies zijn zulke makkelijke drankjes om je fruit (en groenten) binnen te krijgen op een dag. Jaa daarna moet je je blender of food processor wel helemaal schoonmaken, maar ik vind het dat wel waard ;). En bij sommige winkels verkopen ze blenders die gelijk
als drinkflessen dienen. Soms heb ik fruit wat te soft is om te eten, maar nog wel goed is. Dan is zo'm smoothie perfect. En je kan zoveel variëren; met yoghurt maak je het wat dikker, met amandelmelk, water, kokoswater of verse sinaasappelsap maak je het wat drinkbaarder. En ja wat een verschillende soorten fruit kan je hier aan toevoegen... heeel veel variaties. Ook spinazie dior je smoothie is erg lekker en jawel... gezond. Vandaag hebben we op mijn werk een blender aangeschaften ben er erg blij mee, want zo kunnen we ook op t werk lekker gezond doen! Ik maakte voor mijn lieftallige collega gelijk een hele simpele maar lekkere smoothie. Die zal ik hieronder ook even delen.

Framboos-grapefruit smoothie
Nodig:
1 witte grapefruit, het sap
1 doosje frambozen 
1/2 banaan
handvol aardbeien 
handvol spinazie
75 ml water, ongeveer

Bereiden:
Gooi alles bij elkaar in je blender en blenden maar!!! Schenk het in een mooi glas,  leuk rietje erin en hoppa drinken maar :D. Enjoy!


Peer-sinaasappel-banaan smoothie
Nodig:
1/2 banaan
2 sinaasappels, sap ervan
2 peren
75 ml water, ongeveer

Bereiden:
Gooi alles bij elkaar in je blender en blenden maar!!! Schenk het in een mooi glas,  leuk rietje erin en hoppa drinken maar :D. Enjoy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten