woensdag 2 september 2015

Tuna melt sandwich met chorizo


Dear lord jesus, dit is pas comfortfood: tuna melt sandwich met chorizo 😍... Nog maar eens wat andere versies uitproberen hiermee. Ik heb soms van die periodes dan stalkt
internet (instagram, pinterest, facebook) me met een recept of gerecht. Dat gebeurde met de tuna melt. Ik had dus eerst een versie gemaakt met smeerbare old Amsterdam, maar die vond ik niet zo lekker. Nu had ik wel een beetje een idee hoe ik het lekkerder kon maken. Bij mijn oom en tante heb ik wel eens ei met tonijn erdoor gegeten en dan stukjes gebakken chorizo erover: zooo lekker. Dus ik bedacht me dat dat wel een goeie combi zou zijn. En dat was het dus ook.

Nodig:
2 (witte) boterhammen
2 plakken kaas
plakjes chorizo
1/2 blikje tonijn
1 el mayonaise
1/4 ui, gesnipperd
chillivlokken
peper en zout

Bereiden:
Zet je grill/tostiapparaat aan.
Mix de tonijn, ui, mayo, chillivlokken, peper en zout. Beleg 1 boterham met een plak kaas, dan de chorizo. Hierop komt de tonijn en daar bovenop kaas en dek het af met een boterham. Leg het even onder je grill/tostiapparaat. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten