woensdag 16 december 2015

Aziatische kersttafel (de 2e tafel)


Ik kon het niet laten.. echt niet.. Een tweede kersttafel: mijn Aziatische kersttafel voor als je eens wat anders wilt. Ik geloof dat hij geslaagd is 😊. Ik wilde ook graag een andere gerechten laten zien die misschien voor je gevoel minder met kerst te maken
hebben, maar wat je zo leuk feestelijk kan maken en dat je nergens aan vast zit. Ik wil laten zien dat het in principe niet uitmaakt wat je eet als je maar mooie en lekkere gerechten hebt en je familie en vrienden om je heen. Het was zo fijn om te zien en te horen dat iedereen zo aan het genieten was van het eten. De receptjes deel ik vanaf deze week met jullie en hopelijk kan ik jullie wat inspiratie geven voor de komende feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten