zaterdag 18 april 2015

Bakkerij "de smaak van toen"


"De smaak van toen".... Wat ben ik fan van deze bakkerij. Als je van brood houdt is dit echt een bezoek waard! Ze maken zuurdesem brood. Wat is dat zuurdesem?
Dat houdt in dat er geen gist wordt gebruikt, maar dat ze het natuurlijke proces het werk laten doen. Ik heb nu de authentieke Franse geproefd en ook het olijvenbrood (suuuuper lekker met wat pesto of een plak oude kaas!) En vandaag kocht ik een "picanto": een stokbrood met zongedroogde tomaat en witte kaas en uiteraard erg lekker! Zeker met dit weer vind ik het heerlijk om een lekker stuk brood met olijven, kazen en biivoorbeeld humus of pesto te eten. Wijntje er bij... Ik droom weer hahaha. Ze hebben ook de lekkerste taartjes en taarten!! Ik heb een klein kersentaartje geproefd en ik ben verliefd. Ik zeg altijd (waarschijnlijk té vaak) maar ik geloof echt dat je liefde in iemands gerechten of eten proeft. Bij dit brood en de baksels heb ik dat ook. Ik ben fan en als je in Middelburg of Goes bent of woont zou ik er zeker een keer langs gaan: de moeite waard!
Neem ook een kijkje op hun site www.desmaakvantoen.nl voor meer informatie hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten