donderdag 21 mei 2015

TREK food truck festival review


Kan je na 2 keer geweest te zijn al verliefd zijn op food festivals? Nou ik ben het. Wat was het weer gezellig net als bij mijn eerste festival van Culy. De sfeer die er hangt is echt zo ontzettend relaxed en cool en chill enzo en ja het allerbelangrijkste er is eten, goed eten! Deze keer was ik met twee vriendinnen van me en dat was nog leuker dan alleen. Lekker een wijntje gedaan, bijkletsen en ondertussen een pulled pork naar binnen werken hahahaha.
Iets wat me opvalt aan dit soort festivals
is dat de rij voor de food truck niet altijd zegt of iets ook echt zo lekker is. Maaaar meestal klopt het wel hoor. Een voornemen van mij is als ik ergens (restaurant of festival) ga eten dat ik ook tenminste 1 iets probeer wat ik normaal niet zo snel zou nemen of nog nooit gegeten heb. Op dit festival was dat een "hotdog" als ik het toch zo mag noemen van verse worst. Normaal vind ik die amerikaanse hotdogs lekker, maar ik vond deze ook erg lekker! Ze hadden kalf, rund en varken en ik nam de varkensworst en dan elke worst met een verschillende toppings. En er stonden drie leuke mannen achter om je te helpen ;). O ja ineens bedenk ik me hoe suf ik ben geweest en wat ik dus helemaal vergeten ben he: de namen van food trucks te onthouden of op te schrijven waar ik wat heb gegeten. Ik ben zooo druk met genieten en eten geweest dat ik daar niet over na heb gedacht. Jammer! Volgende keer maar weer dan. Wat heb ik nog meer gegeten? Ja en wrap met biefstuk en kool en tomaat en wat saus. Die was lekker, maar moet ook eerlijk zeggen niet bijzonder. Mijn vriendinnen hadden een sushi-rol die goed te eten was. En als laatste (wel als eerste gegeten trouwens haha), maar echt wel de beste van de hele dag: broodje cheeseburger met pulled pork! Echt heaven! Ik ben helemaal om voor dit soort broodjes. Het was zulk mals Lekker gekruid vlees en dan met die overheerlijke hamburger erbij: supercombi! Beetje jammer dat we die dus als eerste gegeten hebben, want alles daarna kon niet tippen aan dat broodje. Als toetje hadden we kokos ballen gehaald. Het waren soort kokosmakronen en echt zo ontzettend lekker en ze waren nog warm! Ze hadden de smaken witte chocolade, pure chocolade Ik heb ook een receptje met maar 2 ingrediënten die hier erg dicht bij in de buurt kwam qua smaak, dus binnenkort maar weer eens maken. Verder waren er nog kraampjes met fish&chips, ijsjes, frozen yoghurt, poffertjes, wafels, bitterballen, suikerspin, wok gerechten, churros, oesters en waarschijnlijk vergeet ik nog wat hahaha. Er was muziek, een apart kindergedeelte en er was zelfs een kapper aanwezig. Erg fijn festival!! Wel even iets waar je rekening mee moet houden: je betaalt best wat geld voor het eten dus hou daar alvast rekening mee als je daar heen gaat dan kan het alleen maar meevallen. En er zullen rijen zijn. Neem een biertje of wijntje mee in de rij en goed gezelschap en zo vliegt de tijd in de rij best snel hoor ;)! Nou dat was TREK Food truck festival weer. Op naar de volgende!
Neem een kijkje op de site voor meer info over waar ze nog staan deze maanden.
http://www.festival-trek.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten