donderdag 3 september 2015

Nutella cupcakes


Ok dit was ook 1 van mijn mislukkingen. Ik heb dit al zo lang tussen mijn screenshots zitten op mijn telefoon dat ik het wel moest gaan maken nu. Geen bijzonder recept, maar ik dacht super lekker. Ik bedoel er zit nutella in,
hoezo zou het niet smaken. Nou daar kom ik even op terug hahaha. Het was absoluut niet vies, maar het was een droog stukje choco-achtige cake. Dus ik denk dat ze minder lang in de oven moesten en de volgende keer ga ik een betere versie maken. Ik wilde dit niet weg gooien, want dat is zonde. Dussss verzon ik een nieuw recept met de droge choco-achtige cupcakes. Deze staat snel online!

Nodig (12 cupcakes):
325 gr nutella
10 el bloem
2 eieren
24 mini marshmallows

Bereiden:
Verwarm de oven voor op 180 C. Mix in een kom de nutella, bloem en de eieren door elkaar. Kies je cupcakevormpjes en doe ze in een cupcake bakvorm. Vul de vormpjes met de mix. Duw dan in iedere cupcake 2 mini marshmallows. Bak in ongeveer 15 minuten gaar. Enjoy! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten