woensdag 11 november 2015

Kerst in 4 dagen...


Sinds Halloween voorbij is begint het bij mij alweer te kriebelen voor kerst. Echt ik hou zo van kerst *zucht*... Ik zei vandaag op mijn werk ook dat ik echt oprecht verliefd ben op kerst.. echt, oprecht echt. Die sfeer, de lichtjes, de gezelligheid, het versieren, samenzijn met de mensen van wie je houdt, dé freaking KERSTBOOM en ja natuuuuurlijk het ETEN!! Ik vind wel dat 2 dagen kerst
te kort is. Ik heb veel te veel ideeën om lekker eten te maken, plus ik vind dat de meest magische tijd van het jaar (voor mij dan) niet maar 2 dagen mag duren. Dus ik verklaarde vandaag dat ik dus gewoon 4 dagen kerst ga vieren: kerstavond, 1e kerst, 2e kerst en 3e kerst ! Ik doe het gewoon. Zo kan ik 4 dagen lekkere dingen maken, maar ook luieren en een kerstfilmavond inplannen denk ik en van de leftovers van het diner weer een overheerlijke brunch of lunch maken. Misschien wel een lekkere wandeling maken als we er zin in hebben. En dan thuis komen en weer eten. Maar vooral lui zijn en eten staat deze dagen centraal hahaha. O man wat heb ik er zin in zeg. En al ben ik deze dagen alleen met mijn zoontje, veel eten, films, warmte en mn kerstboom ben ik al gelukkig (ik moet nog kijken wie er op mijn 4-daagse kerst kan en wil komen :D). Al die ideeën ook om je huis te versieren, wat voor eten je kan maken. Hoe je de meest simpele dingen een kerst-twist kan geven. Echt heel erg leuk en aanstekelijk om te zien. Ik denk als ik de tijd en het geld had om alles te doen en maken wat ik tegen kom, dat mijn huis er als een ontplofte kerstboom uit zou zien. Kerst in 4 dagen.., ik vind het zo'n top idee hé, echt waar hahaha. Niet dat ik nou Amerika heb ontdekt, maar toch.. ik vind het een goeie van mezelf. Ik wil de komende periode ook alvast wat lekkere kerst recepten uit proberen en met jullie delen en hopelijk kan ik jullie inspireren en anders vermaken met mijn eten ;). Maar ok laat ik eerst even Sinterklaas vieren met mijn kleine boef, want dat kan ik niet zomaar skippen natuurlijk. De dag daarna (dat is een zondag) zet ik gelijk mijn kerstboom en tuig ik hem op. Zo ben ik dan ook. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten