woensdag 6 januari 2016

Hoe is mijn Food Bucket list 2015 geëindigd?


Hoe is het gegaan met deze lijst?? Nouuu ik kan je vertellen dat ik er wel wat dingen van heb gedaan en gemaakt, maar lang niet alles. Van de 14 dingen heb ik er 6 gedaan hahaha. Iets minder als de helft
dus. Misschien is mijn volgende lijstje ietsje kleiner maken geen slecht plan ;).

Ik krijg zoveel inspiratie van mensen, instagram, bladen, Facebook,  pinterest en noem maar op, maar op een of andere manier ook van gebouwen en interieurs. Dat laatste heeft er meer mee te maken dat ik een bepaalde sfeer en eten "proef" bij gebouwen enzo. Misschien snap je dat of je denkt dat ik gek ben hahaha. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik zo veel meer wilde doen naast mijn Food Bucket list dat er daardoor recepten van deze lijst continu uitgesteld werden. 

Ik twijfel ook of ik weer zo'n lijst ga maken en als ik dat doe of ik er dan een andere draai aangeef. Bijvoorbeeld in plaats van allerlei gerechten die ik wil maken, restaurants die ik wil bezoeken of festivals die ik wil bezoeken of punten met onderwerpen waar ik mezelf meer in wil verdiepen en meer in kennis wil krijgen of mensen die ik wil ontmoeten of misschien toch weer een mix hiervan. Je snapt me wel denk ik ;). 

Maar ik denk wel dat ik weer een list maak, want ik hou van lijstjes. Vraag me niet waarom hoor. Ik weet wel dat ik dingen beter onthoudt nadat ik ze heb opgeschreven dus dat is sowieso al 1 reden. Ook hou ik van notitieboekjes en daar lijstjes in op te schrijven hahahha. Het stoort mij eigenlijk ook niet zo heel erg dat ik deze list niet heb afgemaakt. Ik heb zoveel andere leuke lekkere en gave dingen gedaan en gemaakt dus dat heft elkaar wel op voor mijn gevoel. 
Hou mijn blog in de gaten dan zie je er vanzelf 1 verschijnen binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten