maandag 11 januari 2016

Ja ja toch maar wel.. Food Bucket list 2016


Ga ik het dan toch weer doen?? Ja.. jep ik doe het toch weer en weet je ik vond het best moeilijk om een lijstje te verzinnen. Ik wilde hem uitdagend maken, maar ook leuk
en toch ook haalbaar en afwisselend. Zoals ik al vertelde bij mijn Food bucket list blog van 2015 is het een probleem dat ik alles wil doen en maken. Als het kon zou ik Rome in 1 dag bouwen. Dat is op zich een mooie eigenschap, maar werkt vaak ook tegen hahaha. En het feit dat ik een korter lijstje zou maken is ook niet echt gelukt hahaha. Het zijn 13 punten en er staan wat oude bij van de vorige keer, want die wil ik deze keer wel echt graag gaan maken. Nou hou mij in de gaten!

Hier zijn ze dan:

● vis taco's maken 
● food workshop volgen
● eclairs maken
met linzen koken/iets met linzen maken
● zelf brood maken
● zelf pasta maken
● meer inzicht en kennis in kruiden en specerijen  krijgen
● donuts maken
New York cheesecake maken
● crabcakes, zalm koekjes of tonijn koekjes maken
Lemon meringue pie maken
● 3- laagse taart ( een taart bestaande uit 3 taarten op elkaar gestapeld)
● artikel/recept in een tijdschrift of blog online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten